مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-17سياسي

آزادگان اسوه های بی بدیل استکبارستیزی و کانون روشنگری علیه مطامع نظام سلطه هستند


آزادگان همچون ستاره های نورانی و فاداری به آرمان های اسلام در آسمان ایثار و مقاومت ایران اسلامی می درخشند و برای نسل آینده انقلاب اسوه های بی بدیل استکبارستیزی و کانون روشنگری علیه مطامع نظام سلطه و استکبار به شمار می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیاوش مسلمی فرمانده و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت 26 مرداد، روز آزادگان پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:  آزادگان، بهترین سربازان انقلابند، مورد امید و اعتماد این نظام به حساب می آیند اگر دشمنی در مقابل انقلاب یا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قد عَلَم کند، اول کسی که باید مشت بر سینه او بزند، آزاده است؛ چون آزاده بیشتر از همه، برای حفظ این نظام رنج کشیده است.

امام خامنه ای (مدظله العالی) 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور ایمان و اراده راسخ دلاورمردانی است که در برابر خباثت و هجمه بی امان تبلیغات دشمنان علیه اسلام و انقلاب، با مقاومت و ایستادگی، هراسی به خود راه ندادند و با تحمل سخت ترین مرارت ها و شدیدترین تنگناهای دوران اسارت برای دفاع از آرمان ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام و نشان دادن باورهای دینی و انقلابی خویش با صبر پایمردی، هستی خویش را در طبق اخلاص نهادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان اسوه های بی بدیل استکبارستیزی و کانون روشنگری علیه مطامع نظام سلطه هستند

آزادگان اسوه های بی بدیل استکبارستیزی و کانون روشنگری علیه مطامع نظام سلطه هستند