مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-24سياسي

نشست رییس جامعه الزهرای کربلا با هیئت رییسه دانشگاه حکیم سبزواری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، زینب ملاسلطانی، رییس دانشگاه الزهرا کربلا در بازدید و گفتگو با هیات رییسه دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: - رییس جامعه الزهرای کربلا و تعدادی از مسئولین و اساتید این دانشگاه ضمن بازدید از دانشگاه حکیم سبزواری در نشست مشترکی با هیئت رییسه دانشگاه حکیم سبزواری درخصوص راه های همکاری، تعامل و هم افزایی مشترک گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، زینب ملاسلطانی، رییس دانشگاه الزهرا کربلا در بازدید و گفتگو با هیات رییسه دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: روابط عمیق دو کشو و ملت عراق و ایران بیانگر همبستگی و خویشاوندی آنهاست و هیچ قدرتی نمی تواند بین دو ملت و دولت تفرقه ایجاد کند.

ملاسلطانی با بیان اینکه ملت ایران پیروان دین اهل بیت (ع) و میراث دار تمدنی، فرهنگ بزرگ و وسیعی است، گفت: انتخاب ایران به عنوان محل حضور اهل بیت (ع) هدفمند بوده چنانکه امام رضا (ع) برای حضور در این سرزمین انتخابی هدفمند داشتند و حامل پیام های آسمانی بودند.

رییس دانشگاه الزهرای کربلا گفت: امروز دشمنان در تهاجمی خطرناک، اندیشه و ارزش های اسلام و دین ما را نشانه رفته اند که باید در کنار هم و با هم فکری بتوانیم راه حل هایی مناسب ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رییس جامعه الزهرای کربلا با هیئت رییسه دانشگاه حکیم سبزواری

نشست رییس جامعه الزهرای کربلا با هیئت رییسه دانشگاه حکیم سبزواری