مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30ورزشي

تخلف در انتخابات هیئت تکواندو موجب تضییع حقوق ورزشکاران شده است


دانشجودکتری فیزیولوژی ورزشی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: تخلف در انتخابات هیئت تکواندو استان همدان موجب تضییع حقوق ورزشکاران، قهرمانان، - مربیان و کاندیداها شده است.

مرتضی مستقیمی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات هیئت تکواندو استان همدان اظهار کرد: بر اساس گزارشات مستند، پرونده ای در خصوص انتخابات ریاست هیئت تکواندو که تاریخ چهارم تیر ماه برگزار شد موجود است که همه موارد آن را بررسی کرده ایم و از مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان مطالبه می کنیم و ایشان باید پاسخگو این موضوع باشند.

این فعال عرصه تربیت بدنی و آموزش دفاعی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان افزود: از آنجا که مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان که نایب رییس مجمع انتخابات هیئت های ورزشی استان همدان بوده اخیراً صحبتی در خصوص حواشی مجامع انتخاباتی داشته اند، جالب توجه است که صحبت های وی در راستای بحث و مطالبه اینجانب مطرح شده است.

این دانشجو دکتری فیزیولوژی ورزشی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به صحبت های اخیر مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: وی در حالی مسئولیت انتخاب اعضای مجمع را بر عهده دبیر مجمع گذاشته که، وظایف دبیر مجمع طبق ماده 3 دستورالعمل برگزاری انتخابات در 12 بند به وضوح بیان شده است که نشان دهنده عدم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف در انتخابات هیئت تکواندو موجب تضییع حقوق ورزشکاران شده است

تخلف در انتخابات هیئت تکواندو موجب تضییع حقوق ورزشکاران شده است