مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-25سياسي

تعیین تکلیف 63 پرونده راکد نواحی صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از رسیدگی و بررسی و تعیین تکلیف 63 پرونده راکد ساخت و ساز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از رسیدگی و بررسی و تعیین تکلیف 63 پرونده راکد ساخت و ساز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

سید مصطفی هاشمی سه شنبه سوم مردادماه در دومین جلسه امسال هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: این پرونده ها به مدت دو روز با حضور داور و حکم مرضی الطرفین در دفتر مرکزی شرکت شهرک های صنعتی فارس بررسی و رسیدگی شد.

او افزود: با بررسی این پرونده ها در نهایت 56 پرونده منجر به فسخ قطعی و هفت پرونده نیز به علت پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز از دستورکار خارج شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: حدود 38هزار مترمربع زمین نیز در شهرک های صنعتی که متقاضیان پس از گذشت مهلت قانونی و اخطارهای مختلف و اعطای مهلت مجدد نسبت به ساخت وساز اقدام نکرده بودند بازپس گیری شد تا به متقاضیانی که توان و شرایط لازم برای ایجاد واحد صنعتی دارند واگذار شود.

هاشمی با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ و آزادسازی اراضی که در آن فعالیتی انجام نشده از برنامه های مهم این شرکت است، گفت: با واگذاری اراضی راکد به متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 63 پرونده راکد نواحی صنعتی فارس

تعیین تکلیف 63 پرونده راکد نواحی صنعتی فارس