مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-01سياسي

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه زیر ذره بین نظارت می رود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به فعالیت 85 دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز، گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه زیر ذره بین نظارت می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش فرمانی ظهر سه شنبه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می شود.

وی افزود: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه تصریح کرد: مردم به مجوزی که میراث فرهنگی صادر می کند، اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود.

فرمانی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: عمل در چهارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می شود.

وی ادامه داد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قطعاً با خدمات مناسب می تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه زیر ذره بین نظارت می رود

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه زیر ذره بین نظارت می رود