مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 04:302023-08-12ورزشي

نوجوانان والیبال ایران نایب قهرمان جهان شدند


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی 2023، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان که از روز چهار شنبه 11 مرداد در سن خوآن آرژانتین آغاز شده بود، بامداد امروز (شنبه 21 مرداد) با قهرمانی فرانسه به پایان رسید.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که تا دیدار نهایی، هفت برد متوالی در این رقابت ها به دست آورده بود، از ساعت 2:30 دقیقه بامداد به وقت تهران به مصاف فرانسه رفت و به رغم تلاش بازیکنان مغلوب این تیم شد تا شاگردان وکیلی به عنوان نایب قهرمانی جهان اکتفا کنند.

ملی پوشان نوجوان ایران در این مسابقه 3 بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند تا برای سومین بار عنوان نایب قهرمانی را به دست آورند.

شاگردان محمد وکیلی در ست دوم این دیدار 25 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 21 نتیجه را واگذار کرد تا خروس های اروپا به نخستین مدال طلای خود در این رقابت ها دست یابند.

محمدرضا آل جلیل، عمران کوک جیلی، مرتضی نریمانی، ماهان برزکار، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی و مرتضی طباطبایی(لیبرو) ترکیب آغاز کننده این مسابقه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان والیبال ایران نایب قهرمان جهان شدند

نوجوانان والیبال ایران نایب قهرمان جهان شدند