مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-09سياسي

سینماهای کردستان میزبان خبرنگاران استان خواهند بود


به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، روزهای 19 و 20 مرداد سینماهای استان در شهرهای سنندج، سقز و بیجار میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، افشین آزادی، اظهار کرد: به پاس قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران، فعالان این عرصه در استان روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 مرداد جاری مهمان سینماهای حوزه هنری استان هستند.

وی افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه استان می توانند در این 2 روز با ارائه کارت خبرنگاری و یا کارت عضویت در خانه مطبوعات با مراجعه به پردیس های سینمایی بهمن سنندج، مهر سقز و آزادی بیجار به همراه 2 نفر از اعضای خانواده خود به صورت رایگان و به عنوان مهمان حوزه هنری استان یکی از فیلم های در حال اکران را به تماشا بنشینند.

سرپرست حوزه هنری کردستان در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه بسیار مهم خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری گفت: خبرنگاری نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم، پاسخگو کردن صاحبان قدرت و تقویت عدالت کارآمد دارد.

وی با بیان اینکه تلاش های خبرنگاران بستری برای صداهای متنوع فراهم کرده و سبب ایجاد جامعه ای آگاه تر و متعهدتر می شود، ادامه داد: خبرنگار در کنار گسترش شفافیت، به دیگران کمک می کند تا آگاه شوند و با این آگاهی به گسترش مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماهای کردستان میزبان خبرنگاران استان خواهند بود

سینماهای کردستان میزبان خبرنگاران استان خواهند بود