مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-20حوادث

زورگیران بوستان آزادگان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 زورگیر در کمتر از سه ساعت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری ظرف نیم ساعت در ساعت 23:00 مورخ بیست و دوم مرداد ماه امسال در بوستان آزادگان بزرگراه امام علی بررسی موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری دولت آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل سرقت و بررسی صحنه وقوع جرم مشخص شد سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت طرح کلیک با پلاک کج شده و با استفاده از قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو و لباس های قرمز و سفید در چند نقطه از پارک اقدام به زورگیری از شهروندان نموده و سریعاً از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه عنوان کرد: پس از جمع آوری اطلاعات مشخصات سارقان از طریق مرکز پیام در اختیار عوامل گشت قرار گرفت که پس از حدود 3 ساعت عوامل گشت کلانتری سوژه مورد در نظر را درحال حرکت به صورت خلاف جهت در اتوبان امام علی (ع) در حال حرکت بودند مشاهده می کنند و سریعاً نسبت به متوقف کردن آن اقدام می کنند، اما سارقان بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری می شوند.

وی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز در اتوبان امام علی (ع) گفت: پس از طی مسافتی متهمان توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند، ماموران چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیران بوستان آزادگان دستگیر شدند

زورگیران بوستان آزادگان دستگیر شدند