مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-11سياسي

مشکل مسکن در همدان اسیر بروکراسی اداری است


مشکل مسکن در همدان اسیر بروکراسی اداری بوده که مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر جمعه در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه یکی از مهمترین امور قیام امام حسین (ع) را اصلاح جامعه و امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: امروز نیز باید از این نکته درس بگیریم، در جامعه ما مفاسدی وجود دارد و اصلاحات امور اجتماعی جامعه امروز بدون تحقق نظام ولایی امکان پذیر نیست.

وی افزود: اصلاحاتی که ابا عبدالله دنبال آن بودند جزیی نیست یک اصلاحات ساختاری بوده که در سیستم حاکمیتی باید اتفاق بیفتد و آن اصلاح تحقق نظام ولایی است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز ما در همدان مشکلاتی را داریم که نمونه آن بروکراسی اداری بوده که یک سیستم پیچیده و سردرگم است، گفت: این سیستم کاری را که در مدت کوتاهی می توان به نتیجه برسد طولانی تر می کند.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: یکی از این مشکلات در بروکراسی اداری در استان همدان بحث مسکن است که نیازمند اصلاح بوده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

وی با اشاره به مشکل رودخانه های رو باز در برخی نقاط استان همدان بیان کرد: این موضوع واقعاً برای خانواده هایی ساکن در این مناطق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مسکن در همدان اسیر بروکراسی اداری است

مشکل مسکن در همدان اسیر بروکراسی اداری است