مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-21سياسي

حاجی صادقی: فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است


امروز فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است؛ زیرا اقامه نماز موجب دوری جستن از گناه، امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در اختتامیه اجلاسیه نماز در سپاه، گفت: نوآوری هایی که در طول مدت برگزاری این همایش در استان ها صورت گرفته است، باید جمع آوری شود و با هم افزایی که در این خصوص صورت می گیرد، این نوآوری ها برای استفاده سایرین معرفی شوند.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: نماز را نباید از زندگی جدا ببینیم؛ بر این اساس باید مواردی همچون فلسفه نماز و عبادت، کارکرد های نماز که به 50 مورد می رسد، آگاه شدن از باطن نماز با خواندن کتاب، رهایی از مناسک برای رسیدن به اسرار، و خشوع داشتن در اقامه نماز، توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است؛ زیرا اقامه نماز موجب دوری جستن از گناه، امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری می شود؛ بنابراین راه رسیدن به حقیقت نماز یعنی اینکه در ظاهر نمانیم و حضور قلب داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای اقامه نماز می توان کارکرد هایی را ذکر کرد که از آن جمله می توان به محور بودن نماز، کارآمدترین ابزار بالا رفتن، کارخانه تعلیم و تربیت انسان، مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی صادقی: فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است

حاجی صادقی: فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است