مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-16بين الملل

کره شمالی: نظامی آمریکایی قصد پناهنده شدن دارد


مقام های کره شمالی مدعی هستند نظامی آمریکایی که مدتی پیش با عبور غیرقانونی از مرز به این کشور گریخته بود، قصد دارد به دلیل نژادپرستی و سوءرفتار با او، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از چند هفته سکوت دولت کره شمالی نسبت به اخبار ورود غیرقانونی یک نظامی آمریکایی از مرز این کشور، پیونگ یانگ اکنون از قصد این شخص برای پناهنده شدن خبر داد.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (کِی سی اِن اِی) امروز (چهارشنبه) گزارش داد که تراویس کینگ نظامی سیاهپوست آمریکایی به دلیل بدرفتاری غیرانسانی و تبعیض نژادی در کشور و ارتش آمریکا، قصد دارد به پیونگ یانگ یا هر کشور دیگری پناهنده شود.

مقام های آمریکایی می گویند که کینگ برای فرار از مجازات به دلیل جرمی حین خدمت در کره جنوبی مرتکب شده، عامدانه از مرز کره شمالی عبور کرده ولی تاکنون از طبقه بندی او به عنوان اسیر جنگی در پیونگ یانگ خودداری کرده اند.

به نوشته خبرگزاری رویترز به نقل از این گزارش، بازرسان کره شمالی به این نتیجه رسیده اند که نظامی آمریکایی مذکور عمدا و غیرقانونی به قصد اقامت در این کشور یا کشور ثالث دیگری عبور کرده است.

این رسانه پیونگ یانگ با تایید بازداشت شدن کینگ در این کشور، توضیح داد: در طول تحقیقات، تراویس کینگ اعتراف کرد که تصمیم گرفته است به کره شمالی برود زیرا نسبت به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: نظامی آمریکایی قصد پناهنده شدن دارد

کره شمالی: نظامی آمریکایی قصد پناهنده شدن دارد