مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-17سياسي

لزوم همراهی و هم افزایی دستگاه های اجرایی کشور در امر مهارت آموزی


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می دهیم و هدایت و تسهیل گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در جریان دومین روز از سفر به استان زنجان اظهار کرد: امروز 25 مرداد ماه در دومین روز سفر استانی تیم ارزیاب قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح، یگان های آجا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: در ابتدا جلسه ای با حضور فرماندهان و مدیران یگان های آجا در تیپ 16 زرهی زنجان برگزار و افراد نسب به مأموریت توجیه و گزارشات خود را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه تیم ارزیاب قرارگاه از مراکز آموزشی بازدید کرد گفت: مهارت آموزی سربازان اولویت مهم قرارگاه است و یکی از اهداف سفرهای استانی میزان آموزش یگان ها به سربازان وظیفه در سراسر کشور است.

سردار کمالی با تاکید بر اینکه در 6 سال اخیر حدود 1 میلیون و 200 هزار سرباز وظیفه آموزش های مهارتی را کسب کرده اند گفت: به دنبال آن هستیم که هیچ سربازی بدون کسب مهارت از خدمت ترخیص نشود و افراد با فراگیری آموزش های عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی و هم افزایی دستگاه های اجرایی کشور در امر مهارت آموزی

لزوم همراهی و هم افزایی دستگاه های اجرایی کشور در امر مهارت آموزی