مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-31ورزشي

مدال طلای جهانی در مشت ووشوکار زنجانی


در ورزش ووشو، بیش از یک دهه است که استان زنجان در بخش قهرمانی جزو استان های مطرح کشور قرار دارد.

- ایسنا/زنجان دبیر هیات ووشوی استان زنجان گفت: در ورزش ووشو، بیش از یک دهه است که استان زنجان در بخش قهرمانی جزو استان های مطرح کشور قرار دارد.

میثم امانی در گفت وگو با ایسنا، درباره کسب مدال طلای مسابقات جهانی ووشو توسط ورزشکار زنجانی، اظهار کرد: همزمان با برگزاری المپیک دانشجویان جهان سیدمحمد حسینی ورزشکار زنجانی در بخش تالو در فرم گوئن شو موفق شد مدال طلا را کسب کند که این مدال اولین مدال طلای کاروان ایران در مسابقات بوده است.

وی با بیان اینکه المپیک دانشجویان جهان در کشور چین در حال برگزاری است، افزود: در ورزش ووشو، بیش از یک دهه است که استان زنجان در بخش قهرمانی جزو استان های مطرح کشور بوده و مدال آوران جهانی و بین المللی زیادی داشته از جمله محسن محمدسیفی بهترین ووشوکار جهان را داشته است.

دبیر هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان ده ها قهرمان بین المللی در ووشو همچون آقایان سلطانی، حسینی و .

داشته است، خاطرنشان کرد: بخش بانوان ورزش ووشو استان به اندازه بخش آقایان قوی نیست ولی کارهایی در این حوزه نیز انجام شده و امسال یکی از بانوان زنجانی موفق شده است عضو تیم ملی ساندا در رده سنی جوانان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای جهانی در مشت ووشوکار زنجانی

مدال طلای جهانی در مشت ووشوکار زنجانی