مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-13پزشكي

آموزش از موثرترین راه های مردمی سازی سلامت است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با بیان اینکه دو بال برای مردمی سازی سلامت وجود دارد، گفت: یکی از این بال ها، آموزش سلامت بوده و دیگری انتقال محتواهای سلامت محور از طریق روابط عمومی دانشگاه به عموم شهروندان است.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با بیان اینکه دو بال برای مردمی سازی سلامت وجود دارد، گفت: یکی از این بال ها، آموزش سلامت بوده و دیگری انتقال محتواهای سلامت محور از طریق روابط عمومی دانشگاه به عموم شهروندان است.

مشهود تقی لو، صبح امروز (22 مردادماه) در افتتاحیه کارگاه سه روزه تربیت مربی داوطلبان سلامت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی شمال غرب کشور، اظهار کرد: سرمایه گذاری در امر آموزش سلامت، قطعا منجر به هزینه کمتر در حوزه های بهداشت و درمان و حصول نتایج بهتر می شود.

وی نقش رابطین سلامت را در مردمی سازی و آموزش سلامت بسیار کارگشا دانست و افزود: با آموزش سلامت، می توان به آسان ترین روش، کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری به نتیجه مطلوب دست یافت.

رییس مرکز بهداشت استان زنجان به نقش مثبت و تاثیرگذار رابطان سلامت در موکب های عزاداری اربعین حسینی طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: با انتقال مفاهیم آموزشی ساده، کم حجم و رسا به زائران اربعین در قالب پمفلت و بروشور توسط رابطان سلامت، حجم مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش از موثرترین راه های مردمی سازی سلامت است

آموزش از موثرترین راه های مردمی سازی سلامت است