مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-15سياسي

آمریکا و اسراییل سعی در ناامن جلوه دادن ایران دارند


حادثه ای که در شاهچراغ اتفاق افتاد ادامه مسیری است که موساد و سیا در گذشته می رفتند و از طریق داعش تلاش کردند که ایران را ناامن جلوه دهند.

- ابوالفضل حسن بیگی نایب رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی و حادثه تروریستی در شاهچراغ اظهار داشت: حادثه ای که در شاهچراغ اتفاق افتاد ادامه مسیری است که موساد و سیا در گذشته می رفتند و از طریق داعش تلاش کردند که ایران را ناامن جلوه دهند و کاملاً طبیعی است در این شرایط هر فردی می تواند به صورت انفرادی یک عملیاتی انجام دهد.

وی در خصوص آمادگی نیروهای امنیتی گفت: نیروهای امنیتی کاملاً آماده هستند و به سرعت این افراد را دستگیر می کنند همانطور که در حادثه شیراز هم دیدید که فوراً فرد تروریست دستگیر شد.

با دستگیر کردن این فرد تروریست کاملاً مشخص شد که داعش پشت پرده این ماجرا بوده است.

نایب رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: داعش دست پرورده موساد و سیا یعنی همان آمریکا و اسراییل است و الان هم که جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و کشور ایران جزء کشورهای امن منطقه است تلاش می کنند که به جهان تلقین کنند که ایران ناامن است و سعی می کنند منافع ملی، پرستیژ ملی ایران را در سطح دنیا نشانه بگیرند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل سعی در ناامن جلوه دادن ایران دارند

آمریکا و اسراییل سعی در ناامن جلوه دادن ایران دارند