مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-09سياسي

اختصاص یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان دولتی شهدای آبیک توسط خیر سلامت


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک از اختصاص یک دستگاه آمبولانس با تمام تجهیزات توسط یک خیر سلامت به مبلغ سه میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، علی علیجانی در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک اظهار کرد: رسانه های شهرستان آبیک با تعامل خوب و پیگیری های لازم و انعکاس مشکلات بیمارستان دولتی شهدا در پیگیری مسئولان شهرستان، استان، نمایندگان مجلس نقش مهمی ایفا کردند و مطالبه مردم برای ساخت پروژه الحاقی کلید خورد.

  وی افزود: احداث پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدا با ورود خیر آغاز شد و مقرر شده تا مرحله فونداسیون و سقف اول اجرایی شود که ماه های آتی عملیاتی می شود و در حال حاضر خاکبرداری به اتمام رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک از اختصاص یک دستگاه آمبولانس با تمام تجهیزات توسط یک خیر سلامت به مبلغ سه میلیارد تومان و انعقاد قرارداد آن خبر داد و تصریح کرد: بیمارستان دولتی شهدای آبیک نیاز به تجهیزات دیگری هم دارد که باید از محل کمک های خیرین تامین شود.

  علیجانی اضافه کرد: انعقاد قرارداد برای نصب فیبر نوری در راستای افزایش سرعت اینترنت و رفع مشکل مردم و پزشکان برای نسخه الکترونیکی، انعقاد قرارداد با بنیاد مستضعفان برای بهسازی و ترمیم 14 خانه بهداشت، تحویل زمین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان دولتی شهدای آبیک توسط خیر سلامت

اختصاص یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان دولتی شهدای آبیک توسط خیر سلامت