مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-09اجتماعي

رسانه می تواند نقش مهمی در آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت ها ایفا کند


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مواردی که باعث جلوگیری از تولد فرزند معلول می شود، انجام آزمایش ژنتیک پیش از ازدواج است که رسانه ها در آگاه سازی این مورد می تواند نقش سازنده ای ایفا کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مواردی که باعث جلوگیری از تولد فرزند معلول می شود، انجام آزمایش ژنتیک پیش از ازدواج است که رسانه ها در آگاه سازی این مورد می تواند نقش سازنده ای ایفا کنند.

  شهرام شیخانی، امروز چهارشنبه 18 مرداد در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار گفت: بهزیستی در حمایت از معلولان و در بحث تخصصی کمک کننده بوده، اما برای آگاه سازی و جلوگیری از تولد کودک معلول به حمایت رسانه ها نیاز داریم.

وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها در آگاه سازی، اظهار کرد: در حال حاضر فرزندآوری در جامعه بسیار مورد تاکید بوده و از طرفی سن فرزندآوری افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از مواردی که باعث جلوگیری از تولد فرزند معلول می شود، انجام آزمایش ژنتیک پیش از ازدواج است که رسانه ها در آگاه سازی این مورد می تواند نقش سازنده ای ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه می تواند نقش مهمی در آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت ها ایفا کند

رسانه می تواند نقش مهمی در آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت ها ایفا کند