مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-05ورزشي

تأمین مالی رسانه های زنجیره ای از طریق همراه اول را متوقف کنید


تداوم انتشار آگهی های تبلیغاتی «همراه اول» در رسانه های خط تحریف و جریان معارض با اصول انقلاب و نظام، تعجب ناظران رسانه ای و سیاسی را برانگیخته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: طی روزها و هفته های اخیر، آگهی های همراه اول در صفحات اول و داخلی روزنامه های زنجیره ای مثل اعتماد و هم میهن و خبرگزاری ایلنا به تواتر منتشر شده و این غیر از آگهی های تبلیغاتی است که مکرراً به اسم همراه اول در کانال های مجازی اعتماد و انتخاب و عصر ایران و جماران و.

منتشر شده است.

عجیب اینکه پیش از این و در سالنامه روزنامه اعتماد با موضوع حمایت از اغتشاشات شرارت آمیز سال گذشته نیز، آگهی رنگی همراه اول در صفحه دوم آن ویژه نامه منتشر شده بود.

سالنامه روزنامه های شرق و سازندگی نیز از جمله نشریاتی بودند که متولیان امر آگهی و تبلیغات در همراه اول، برایشان تامین آگهی تمام صفحه کردند! موضوع اغلب این آگهی ها به نحوی است که منطقاً همراه اول نیازی به آنها ندارد و گویا عمدتا با هدف حمایت از رسانه های مذکور طراحی شده است: - تیم ملی والیبال جوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد - بازدید دبیر شورای عالی فضای مجازی از غرفه همراه اول در الکامپ - عرضه تجاری سرویس ذخیره سازی ابری همراه اول با نام ابرهمراهی - حضور همراه اول در نمایشگاه بورس و بانک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مالی رسانه های زنجیره ای از طریق همراه اول را متوقف کنید

تأمین مالی رسانه های زنجیره ای از طریق همراه اول را متوقف کنید