مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:462023-07-23ورزشي

کماندار آبیکی به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می شود


حسین هادی نیا کماندار آبیکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: سی و یکمین دوره مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از روز دوشنبه دوم مرداد در شهر چنگدو کشور چین آغاز و مسابقات تیراندازی با کمان از روز پنجشنبه پنجم مرداد برگزار می شود.

وی افزود: بعد از مسابقات المپیک، مسابقات یونیورسیاد که المپیاد جهانی محسوب می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ورزشکارانی از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور دارند.

این کماندار آبیکی ادامه داد: تیم ملی تیراندازی با کمان کشور با ترکیبی از سه کماندار آقا، سه کماندار خانم، یک مربی و یک سرپرست راهی مسابقات چین می شود.

هادی نیا با بیان اینکه از یکم تیر ماه تا 31 تیر ماه در اردوی تیم ملی در تهران حضور داشته ام، تصریح کرد: به لطف خدا تمرینات به نحو احسن انجام شده و رکوردهای انفرادی و تیمی اعضای تیم ملی، بالا بوده و آمادگی لازم برای حضور در مسابقات وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است در مسابقات برون مرزی شرکت می کنم، اذعان کرد: احتمال اینکه جو مسابقات یونیورسیاد اندکی سنگین باشد وجود دارد اما تلاش خواهیم کرد بالای سکو برویم، اگر هم بالای سکو نرفتیم مامور به انجام وظیفه بوده ایم و تلاشمان را کرده ایم اما باز نتیجه دست خداست و امیدواریم که به مدال های خوبی دست یابیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کماندار آبیکی به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می شود

کماندار آبیکی به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می شود