مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-01سياسي

منصوری: جمهوری اسلامی توانست کمونیسم را از صحنه روزگار حذف کند


دستاورد انقلاب اسلامی فارغ از دستاوردهای ملموس، این است که جمهوری اسلامی توانست کمونیسم را از صحنه روزگار حذف کند و همین کار را با سرمایه داری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، صد و دومین نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران با موضوع جایگاه ایران در نظم نوین جهانی با حضور جواد منصوری معاون اسبق وزارت امورخارجه برگزار شد.

در ابتدای این نشست منصوری با اشاره به شعارهای اول انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از شخصیت های برجسته انقلاب، در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به شعار صدور انقلاب به کشورهای دیگر مردد بودند.

چرا که بلوک شرق و غرب در جهان با وجود اختلافاتی که با یکدیگر داشتند نسبت به مخالفت با جمهوری اسلامی با یکدیگر همگرا بودند.

اشارات امام خمینی نیز چندین مرتبه بر این مهم تأکید داشتند.

وی افزود: در یکی از دیدارهایی که در زمان مسئولیت با نماینده عراق داشتم ایشان گفت که ما برای جلوگیری از صدور انقلاب ایران به عراق جنگ را آغاز کردیم، اما در پاسخ به این اعتراف نماینده عراقی گفتم که انقلاب ما یک فرهنگ است، فلذا خود تکثیر و منتشر خواهد شد.

امام نیز در اواخر عمر مبارکشان فرمودند که می خواستیم انقلابمان را به سایر نقاط جهان صادر کنیم که شد! معاون اسبق وزارت امورخارجه ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصور دنیا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: جمهوری اسلامی توانست کمونیسم را از صحنه روزگار حذف کند

منصوری: جمهوری اسلامی توانست کمونیسم را از صحنه روزگار حذف کند