مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-20اقتصادي

کارآفرین پروری به سبک «خیریه کوثر» رفسنجان


خیریه کوثر مهر رفسنجان یکی از برنامه هایی که دارد، تحقیق برای کمک کردن به نیازمندان است تا نیازمندان واقعی را شناسایی و آنها را زیر چتر خود قرار دهد که یکی از برکات این تحقیقات کارآفرینی و کارآفرین پروری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حدود دوازده سال پیش بود که بازارچه خیریه کوثر برپا شد، بازارچه ای که خیرات و برکات زیادی همراه داشت و خیران زیادی را با این خیریه آشنا کرد.

دوسال بعد از تأسیس خیریه اولین اقدامی که محسن اسماعیلی مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره این خیریه انجام دادند، راه اندازی کارگاه خیاطی بود و دوخت لباس مدارس و کارخانه ها را پیش گرفتند.

اما به همین بسنده نشد و با رایزنی با شرکت مس سفارشات دستکش مورد نیاز این شرکت را نیز گرفتند و عزم خود را جزم کردند تا کارگاه را توسعه داده و افراد بیشتری را مشغول به کار کنند.

به گفته اسماعیلی، در کل کشور در کمتر از 5 شهر این دستکش ها تولید می شود و او امروز در سخنانی در جمع خبرنگاران از خرید وسایل مورد نیاز تولید این نوع دستکش از پایتخت و تجهیز کارگاه خبر داد.

اکنون دو سال است که دستکش کل مجموعه مجتمع مس رفسنجان در این کارگاه تولید می شود و قرار است دیگر صنایع استان ازجمله گل گهر و فولاد زرند نیز از تولیدات مجموعه خیریه کوثر مهر رفسنجان که برای اولین بار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین پروری به سبک «خیریه کوثر» رفسنجان

کارآفرین پروری به سبک «خیریه کوثر» رفسنجان