مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-05اجتماعي

مازندران جشنواره یادواره ها است/ افتتاح 5 موزه دفاع مقدس


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه 20 درصد یادواره های کشور در مازندران برگزار می شود، از این استان به عنوان فستیوال یادواره ها ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن کارگر پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به درخشش مازندران در دوران دفاع مقدس پس از آن اظهار داشت: پذیرایی از بیش از 50 هزار مهاجر، وجود 170 هزار رزمنده و وجود لشگر خط شکن 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در مازندران از جمله افتخارات است.

وی با بیان اینکه بیش از 20 درصد یادواره های شهدای کشور در مازندران برگزار می شود، افزود: مازندران فستیوال یادواره ها محسوب می شود و این یادواره ها به صورت مردمی تشکیل و برگزار می شود.

سردار کارگر با بیان که بزرگترین موزه مقاومت کشور در مازندران احداث شده و پیشرفت مناسبی دارد، گفت: برای تکمیل موزه باید همت داشته باشیم و آن را در مرکز دنبال خواهیم کرد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هویت عزت و استقلال ایران اسلامی را مدیون دفاع مقدس بیان کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر دفاع مقدس نبود، هویت، استقلال و عزت کنونی را نداشتیم و امروز جمهوری اسلامی هیچ راهی به جز پیروی از صراط مستقیم امام، شهدا و دفاع مقدس ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران جشنواره یادواره ها است/ افتتاح 5 موزه دفاع مقدس

مازندران جشنواره یادواره ها است/ افتتاح 5 موزه دفاع مقدس