مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-21سياسي

اجرای 17 طرح آبرسانی در شهرستان طارم


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: در راستای طرح عظیم جهاد آبرسانی، امسال 17 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان طارم از توابع استان زنجان اجرایی می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: در راستای طرح عظیم جهاد آبرسانی، امسال 17 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان طارم از توابع استان زنجان اجرایی می شود.

علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با اجرای طرح های آبرسانی جمعیتی افزون بر 12 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

وی با اشاره به اجرای 17 طرح آبرسانی در شهرستان طارم، افزود: از این 17 طرح، 6 طرح با مشارکت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفته و شامل احداث شبکه توزیع آب، خط انتقال، احداث مخزن و حفر و تجهیز چاه است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح ارتقاء زیرساخت های آبرسانی در این شهرستان، گفت: احداث قنات آب شرب شهر آب بر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال، پروژه ترمیم مخزن و احداث خط انتقال شمالی شهر آب بر به طول 600 متر با اعتبار 23 میلیارد ریالی از جمله این طرح ها است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان به اجرای طرح های آبرسانی روستایی در شهرستان طارم نیز پرداخته و بیان کرد: تامین آب شرب روستای حصارآباد و احداث قنات در روستاهای تسکین، قاضی بلاغی، زره بند، مورستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 17 طرح آبرسانی در شهرستان طارم

اجرای 17 طرح آبرسانی در شهرستان طارم