مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-03سياسي

175 حلقه چاه آب غیرمجاز در ارومیه مسدود شد


175 حلقه چاه غیرمجاز آب طی 2 ماه اخیر (نیمه خرداد تاکنون) در این شهرستان پر و مسلوب المنفعه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان غربی، ضرغامی گوزلی روز پنجشنبه افزود : در راستای صیانت از منابع آبی این تعداد چاه غیرمجاز توسط کارشناس آب های زیرزمینی، اکیپ گشت و بازرسی و نماینده دادستان در روستاهای این شهرستان در اراضی حریم آب شرب روستایی و زمین های دیم پر شد.

  وی اظهار کرد: منابع آب های زیرزمینی از منابع استراتژیک و مهم کشور محسوب و انسداد چاه های غیرمجاز در راستای حفظ و حراست از منابع آبی و به منظور صیانت از سفره های آب زیرزمینی انجام می شود.

گوزلی با بیان اینکه امور منابع آب، باید با هوشیاری و اهتمام جدی به حفظ و حراست از این منابع بپردازند، ادامه داد: برداشت بی رویه از منابع آب های زیرزمینی استان باعث افت شدید سطح این آب ها شده است.

وی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به حفر غیرمجاز چاه ها و برداشت آب از آن را می کنند، اضافه کرد: انسداد چاه های غیرمجاز از اولویت های کاری این شرکت محسوب می شود.

مدیر آمور آب ارومیه همچنبن گفت: اکیپ های گشت و بازرسی همه امورهای منابع آب استان آذربایجان غربی، در راستای عمل به رسالت بزرگ خود یعنی حفاظت از منابع آب های سطحی و زیرزمینی، همواره در حال گشت و بازرسی در منطقه هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 حلقه چاه آب غیرمجاز در ارومیه مسدود شد

175 حلقه چاه آب غیرمجاز در ارومیه مسدود شد