مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-08سياسي

دانشگاه شهرکرد و شورای نظام دامپزشکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


شهرکرد_تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و شورای نظام دامپزشکی چهار محال و بختیاری با هدف استفاده از امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های علمی و توسعه همکاری ها منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر سه شنبه تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و شورای نظام دامپزشکی چهار محال و بختیاری با هدف استفاده و بهره مندی از امکانات ظرفیت ها و توانمندی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی، فن آوری و دانش بنیان طرفین و به ویژه مرکز رشد واحدهای فن آور دانشگاه به منظور استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و سازمان، در راستای برطرف کردن نیازهای متقابل، با امضا یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد و مریم همت زاده رییس شورای نظام دامپزشکی استان منعقد شد.

یاسر پیرعلی، اساتید مجرب، امکانات آموزشی، آزمایشگاهی، پژوهشکده فن آوری جنین دام و کلینیک دامپزشکی را از پتانسیل های دانشگاه شهرکرد عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود می توان علاوه بر مهارت افزایی، بسیاری از مسائل استان را برطرف کرد.

رییس دانشگاه شهرکرد، توانمندسازی و تربیت نیروی کار متخصص، ماهر و متناسب با نیازهای جامعه را از اصلی ترین وظایف دانشگاه عنوان کرد و افزود: با گذشت زمان و با توجه به تغییر در شرایط و نیازهای جامعه، مأموریت های دانشگاه ها نیز تغییر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهرکرد و شورای نظام دامپزشکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه شهرکرد و شورای نظام دامپزشکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند