مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-26فرهنگي

تکریم پیشکسوتان از مهم ترین لازمه های تعالی فرهنگ و هنر است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: یکی از مهم ترین لازمه های تعالی فرهنگ و هنر، در زمینه های شخصی و اجتماعی آن، تکریم پیشکسوتانی است که سال های عمر پربرکت خود را صرف تحقیق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و رییس انجمن موسیقی لرستان از محمدصادق سیف پدر خوشنویسی و عودنوازی لرستان عیادت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن آرزوی شفای کامل برای این هنرمند پیشکسوت گفت: یکی از مهم ترین لازمه های تعالی فرهنگ و هنر، در زمینه های شخصی و اجتماعی آن، تکریم پیشکسوتانی است که سال های عمر پربرکت خود را صرف تحقیق، پژوهش و خلق آثار فاخری کرده که می تواند راه گشای هنرمندان نسل جوان باشد.

  منصور احمدی بیان داشت: استاد بزرگ از سرمایه ها و گنجینه های ارزنده لرستان محسوب می شوید و درخشش فرهنگ ایرانی با وجود افرادی چون شما تداوم می یابد و همگی ما آرزومندیم در سایه ایزد منان سلامتی خود را به دست آورده تا همچنان ما در مکتب اخلاق و هنر شما تلمذ کنیم.

محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان نیز از خاطرات مشترک هنری دوران جوانی شان گفت و با چشمان ترانگیز به یاد ایام جوانی ترانه کم بو دیره را با صدای بغض آلود نغمه سر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم پیشکسوتان از مهم ترین لازمه های تعالی فرهنگ و هنر است

تکریم پیشکسوتان از مهم ترین لازمه های تعالی فرهنگ و هنر است