مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 05:502023-07-29سياسي

آمادگی شهر زنجان برای یوم الزینب


رییس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان به تشریح جزییات برگزاری مراسم یوم الزینب در زنجان پرداخت و گفت: مراسم یوم الزینب زنجانی ها از ساعت 16 از مقابل این مسجد آغاز و تا امام زاده سید ابراهیم(ع) برگزار می شود.

- عباس محمدی ،رییس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تشریح جزییات برگزاری مراسم یوم الزینب در زنجان پرداخت و اظهار داشت: مراسم یوم الزینب از ساعت 16 از مقابل این مسجد آغاز و تا امام زاده سید ابراهیم(ع) برگزار می شود.

رییس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان با بیان اینکه یک ساعت قبل از آغاز مراسم در مسجد زینبیه مراسم عزاداری برگزار می شود، تصریح کرد: مسجد زینبیه نزدیک به یک هزار خادم دارد که از این تعداد 800 نفر در بخش آقایان و 200نفر هم در بخش بانوان به عزاداران خدمات ارایه می دهند.

  استقرار 50 چادر و 30 واحد سیار برای جمع آوری نذورات وی با بیان اینکه در جمع آوری نذورات 50 چادر در خیابان های منتهی به مراسم مستقر هستند، گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده 30 واحد سیار هم در بخش جمع آوری نذورات کمک می کنند.

محمدی در ادامه در رابطه با واحد نیابتی این مسجد گفت: افرادی که نمی توانند به هر دلیلی در مراسم حضور داشته باشند می توانند نذر خود را به کارت 6037997870390946 نزد بانک ملی به نام زینبیه اعظم زنجان و با شماره تلفن 333


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهر زنجان برای یوم الزینب

آمادگی شهر زنجان برای یوم الزینب