مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-28سياسي

انسان باید به مسئولیت خود جایگاه بدهد؛ نه اینکه از آن مسئولیت جایگاه پیدا کند


نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با اشاره به اینکه «مقام محمود» که در قرآن به آن اشاره شده، درجه ای از کمال است که خداوند به پیامبر اکرم(ع) عطا کرده است، - انسان باید به مسئولیت خود جایگاه بدهد؛ نه اینکه از آن مسئولیت جایگاه پیدا کند ایسنا/گیلان نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با اشاره به اینکه مقام محمود که در قرآن به آن اشاره شده، درجه ای از کمال است که خداوند به پیامبر اکرم(ع) عطا کرده است، خاطرنشان کرد: انسان باید به مسئولیت خود جایگاه بدهد؛ نه اینکه از آن مسئولیت جایگاه پیدا کند.

آیت الله رضا رمضانی شامگاه گذشته در مراسم سوگواری تاسوعای حسینی که در آستان مقدس حضرت فاطمه اخری(س) در رشت برگزار شد، اظهار کرد: انسان باید بر روی سلامت قلب و جوارح خود کار کند و بعد از اتمام مجالس عزاداری در راستای انجام وظایف خود نسبت به خدا، اهل بیت(ع) و مردم تلاش داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روزی های معنوی به روح انسان طراوت می بخشد و سعادت انسان را به ارمغان می آورد، تصریح کرد: یکی از روزی های معنوی انسان این است که نسبت به دشمنان اهل بیت(ع) موضع بگیرد.

وی با بیان اینکه مقام محمود که در قرآن به آن اشاره شده، درجه ای از کمال است که خداوند به پیامبر اکرم(ع) عطا کرده است، خاطرنشان کرد: انسان باید به مسئولیت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان باید به مسئولیت خود جایگاه بدهد؛ نه اینکه از آن مسئولیت جایگاه پیدا کند

انسان باید به مسئولیت خود جایگاه بدهد؛ نه اینکه از آن مسئولیت جایگاه پیدا کند