مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:252023-07-24اقتصادي

ضرورت اتمام عملیات آسفالت ریزی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران


شهردار تبریز بر تسریع روند اجرای پروژه آسفالت ریزی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد عملیات عمرانی این پروژه تا سه ماه آینده تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری تبریز، اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری بهره مندی از ظرفیت ها و توان داخل مجموعه شهرداری همانند سازمان عمران است و با اتکا به توان داخلی موجب اجرای سریع پروژه های شهری همراه با توجه به کیفیت را در پی دارد.

وی با اشاره به بودجه 70 میلیارد تومانی سال گذشته سازمان عمران شهرداری، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری امسال مطابق با سیاست بهره مندی از ظرفیت های عمرانی خود، بودجه سازمان عمران شهرداری تبریز را به 500 میلیارد تومان افزایش داده است.

یعقوب هوشیار همچنین تصریح کرد: توزیع 50 هزار تن آسفالت در مسیر اتوبان شهید کسایی با اعتبار بالغ بر 800 میلیارد ریال از مهمترین پروژه های عمرانی سال جاری در حوزه آسفالت ریزی است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه آسفالت اتوبان های کسایی و پاسداران در اولویت کاری پروژه های عمرانی حوزه آسفالت قرار گیرد، تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری در سریع ترین زمان ممکن حداکثر تا سه ماه آینده باید عملیات عمرانی در اتوبان های کسایی و پاسداران را تمام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتمام عملیات آسفالت ریزی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران

ضرورت اتمام عملیات آسفالت ریزی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران