مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-21سياسي

آغاز دوره تخصصی کنشگران عفاف و حجاب در یزد


مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد از آغاز برگزاری دوره تخصصی هدات(هویت دختران ایرانی تاثیرگذار) با محوریت عفاف و حجاب در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد از آغاز برگزاری دوره تخصصی هدات(هویت دختران ایرانی تاثیرگذار) با محوریت عفاف و حجاب در یزد خبر داد.

مهدیه السادات حسینی مطلق با اشاره به اینکه کارگروه زیست عفیفانه یکی از کارگروه های هفتگانه دفتر امور زنان و خانواده بوده و با هدف تبیین الگوها و ضوابط عفاف و حجاب در سطوح فردی و اجتماعی، ترویج و فرهنگ سازی آن در جامعه اسلامی تشکیل شده است، گفت: این کارگروه با حمایت از گروه های مردمی دوره تخصصی هویت دختران ایرانی تاثیرگذار با عنوان هدات را از امروز دوشنبه 30 مردادماه به مدت دو روز در یزد برگزار می کند.

وی با بیان این که دوره تربیت کنشگران عفاف و حجاب در چند مرحله انگیزشی، مقدماتی و تکمیلی برگزار شده است، افزود: بیش از 400 نفر از سراسر استان در مرحله ابتدایی این دوره شرکت کردند و در نهایت بیش از 250 نفر در آزمون دوره تکمیلی شرکت کرده و 150 نفر به دوره تخصصی هدات راه پیدا کردند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری هدف از برگزاری این دوره تخصصی را توانمند سازی کنشگران عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: دوره تخصصی هدات با محوریت عف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره تخصصی کنشگران عفاف و حجاب در یزد

آغاز دوره تخصصی کنشگران عفاف و حجاب در یزد