مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-01سياسي

احمدیان در دیدار المقداد: آمریکا در تلاش برای خلق بحران های مصنوعی در سوریه است


دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر خارجه سوریه گفت: آمریکا برای اخلال در روند جدید تنش زدایی در منطقه، تلاش دارد با خلق بحران های مصنوعی در سوریه خود را بازیگر مهم و تاثیرگذار نشان داده و به حضور غیرقانونی خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فیصل المقداد وزیر خارجه جمهوری عربی سوریه که برای انجام یک سفر رسمی به تهران سفر کرده است، بعدازظهر امروز (سه شنبه) دهم مرداد ماه با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره مسائل دوجانبه و آخرین تحولات منطقه با وی گفت وگو کرد.

احمدیان در این دیدار با تسلیت شهادت جمعی از مردم سوریه در عملیات تروریستی در منطقه سیده الزینب دمشق به دولت و ملت سوریه، گفت: این اقدام رذیلانه زنگ خطری جدی در خصوص امکانپذیر بودن قدرت یابی مجدد گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه است.

وی تصریح کرد: دشمنان سوریه که در پیشبرد سیاست خود در جنگ 2011 ناکام ماندند، مجددا تلاش دارند تا با اینگونه اقدامات مذبوحانه ضمن مخدوش کردن امنیت عمومی سوریه، ثبات سیاسی این کشور را به چالش بکشند.

* توطئه علیه سوریه فقط به جنگ تمام عیار تروریستی خلاصه نمی شود دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه توطئه علیه سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدیان در دیدار المقداد: آمریکا در تلاش برای خلق بحران های مصنوعی در سوریه است

احمدیان در دیدار المقداد: آمریکا در تلاش برای خلق بحران های مصنوعی در سوریه است