مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-05فناوري

قطعی یک ساله تلفن ثابت منطقه جانبازان در همدان


تلفن ثابت منطقه جانبازان در همدان به خاطر سرقت کابل ها یک سالی است که قطع شده و شرکت مخابرات هنوز موفق به حل این مشکل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، تقریبا یک سالی می شود در خیابان سلحشور منطقه جانبازان همدان تلفن ثابت قطع شده و اهالی این منطقه با نبود این وسیله ارتباطی با مشکلاتی مواجه هستند.

یکی از این اهالی در این خصوص چنین عنوان کرد؛ چندبار موضوع قطعی تلفن را از مخابرات پیگیری کردیم که مشکل ما حل شود اما اتفاقی رخ نداده است، با این وضعیت امسال مجبور شدیم هزینه زیادی بابت اینترنت تلفن همراه پرداخت کنیم، قبلا ADSL خانگی داشتیم و هزینه اینترنت پایین بود اما در حال حاضر تقریبا سه برابر هزینه را با خرید اینترنت تلفن همراه پرداخت می کنیم.

با اهالی چندین بار به شرکت مخابرات مراجعه کردیم و خواستار رفع این مشکل شدیم اما ترتیب اثر داده نشد و توضیح آنها این بود که کابل تلفن منطقه ما بارها به سرقت رفته و فعلا نمی توانند نسبت به تامین آن اقدام کنند.

یکی دیگر از ساکنان این منطقه در این خصوص گفت؛ مقصر سرقت کابل ما نیستیم که حالا از امکانات تلفن بی بهره باشیم! یک بار مخابرات اعلام کرد باید یک دیوار بافت فرسوده از خیابان برداشته و ساخته شود تا ببینیم چقدر کابل مورد نیاز است که اقدام به وصل تلفن کنیم، تقریبا یک ماه بعد از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی یک ساله تلفن ثابت منطقه جانبازان در همدان

قطعی یک ساله تلفن ثابت منطقه جانبازان در همدان