مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 20:002023-07-30حوادث

طرد بیش از 7500 تبعه افغانستانی از طریق مرزهای خراسان رضوی


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از طرد 7563 نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از طرد 7563 نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

سردار مجید شجاع در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با حضور غیرقانونی اتباع کشورهای خارجی در خاک جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان و پلیس در داخل کشور با شناسایی افراد غیرمجاز برخورد قانونی کردند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی 6 روز گذشته 7563 نفر از اتباع فاقد مجوز کشور افغانستان را که در داخل کشور حضور داشتند از طریق مرز دوغارون طرد و تحویل نماینده کشور افغانستان دادند.

کشف کالای قاچاق در مرز دوغارون سرهنگ محمود پارسافر، جانشین مرزبانی خراسان رضوی در ادامه از کشف کالای قاچاق در مرز دوغارون خبر داد و گفت: مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور، حین کنترل خودروها و مسافرین عبوری جهت ممانعت از ورود و خروج غیرقانونی کالا و اقلام قاچاق موفق شدند در عملیاتی مقدار 317 متر پارچه به ارزش 192 میلیون و 550 هزار ریال را از پنج تبعه افغانستانی کشف و ضبط کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مرزبانان این حوزه مرزی در اقدامی دیگر توانستند 275 عدد عینک مستعمل را به ارزش 137 میلیون و 500 هزار ریال را از سه تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرد بیش از 7500 تبعه افغانستانی از طریق مرزهای خراسان رضوی

طرد بیش از 7500 تبعه افغانستانی از طریق مرزهای خراسان رضوی