مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-29حوادث

سرقت خودرو با جرثقیل یدک کش


سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند 4 نفره سارقان حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، - سرقت ها را انجام می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری 140 باغ فیض در محدوده خیابان گل ها در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی جرثقیل که در حال جا به جایی یک دستگاه خودروی وانت نیسان بود مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی های اولیه مأموران نشان می داد، پلاک خودرو جرثقیل مخدوش شده که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه ذکور صادر شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شده و به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز و مأموران موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.

وی افزود: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را با همدستی سه نفر دیگر به مخفیگاهی در اطراف تهران منتقل می کرده که مأموران پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و مراجعه به مخفیگاه متهم موفق به دستگیری سه نفر همدست دیگر متهم شدند و در بررسی از محل یک دستگاه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت خودرو با جرثقیل یدک کش

سرقت خودرو با جرثقیل یدک کش