مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-05فرهنگي

ابراهیمی: تئاتر بیش از بازیگر به پرورش نویسنده نیاز دارد


مدرس کارگاه تئاتر و تجربه با بیان اینکه استعدادهای خوبی در حوزه نویسندگی تئاتر در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: فقر نویسنده در کشور مشهود است و اگر استعدادهای نمایشنامه نویسی پرورش یابند به مراتب بهتر از پرداختن به بازیگری و یا دیگر شاخه های هنری مرتبط با این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی در نشست پایانی و جمع بندی گارگاه آموزشی بازیگری و تئاتر در استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون اتفاقات مطلوبی در حوزه آموزش فرهنگ و هنر استان رخ داده است که برپایی کارگاه تئاتر و تجربه با محوریت آموزش بازیگری از جمله این اتفاقات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حضور هنرمندان پیشکسوت در استان و برپایی کارگاه های آموزشی، فرصت مناسبی است تا علاوه بر ایجاد زمینه ارائه آخرین یافته ها و تجربه های هنری به علاقه مندان استانی، زمینه کشف استعدادها نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی و پرورش آن ها، تضمین کننده آینده هنری کشور و استان است، تصریح کرد: 38 نفر از علاقه مندان و هنرمندان چهارمحال و بختیاری در کارگاه تئاتر و تجربه با پیشکسوتان شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیمی: تئاتر بیش از بازیگر به پرورش نویسنده نیاز دارد

ابراهیمی: تئاتر بیش از بازیگر به پرورش نویسنده نیاز دارد