مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-05سياسي

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه ملی است


مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران هویت مردم است و باید یک کار ملی صورت گیرد و بودجه ملی برای آن در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار کمیل کهنسال صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه سردار ملکی الگوی اخلاق ناب جهادی و اسلامی و شهادت را در طول 10 سال از خود به نمایش گذاشت، اظهار کرد: جامعه ایثارگری و خانواده های شهدا از وی به نیکی یاد می کنند.

وی افزود: سردار ملکی به عنوان رزمنده و خدمتگزار به جامعه ایثار و شهادت مازندران یک استان ویژه در مقیاس ملی قرار داد، بعد از انقلاب اولین غائله تجزیه در این استان اتفاق افتاد و مردم مازندران در غائله ششم بهمن نقش آفرینی کردند.

این فرماندهان جبهه مقاومت ادامه داد: ما در جنگ با 10 هزار و 400 شهید لشکر ویژه 25 کربلا، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شکل گرفت و مهمترین محور مواصلاتی به امام رضا قرار دارد و شاه راه میلیون ها گردشگر و مسافر و زائر به امام رضا است.

کهنسال افزود: ما انتظار داریم صرفا یک مرکز فرهنگی استانی نبینیم، چرا که می تواند مهمترین مکان برای حفظ آثار دفاع مقدس باشد و باید یک چشم اندازی برای آن تعریف کرد و بودجه سالانه دولت تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه ملی است

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه ملی است