مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-06پزشكي

استقرار 25 روانشناس در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خراسان شمالی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از استقرار 25 روانشناس در83 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خراسان شمالی خبر داد.

- محمدرضا اکبری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه اکنون 25 روانشناس در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه مستقر هستند، اظهارکرد: روانشناسان خدمات روانشناختی شامل آموزش مهارت های فرزندپروری، آموزش مهارت های زندگی با تاکید بر مدیریت استرس، مهارت خشم، مهارت ارتباط موثر و حل مسئله، آموزش خود مراقبتی و انگ زدایی در حوزه سلامت روان، آموزش و اطلاع رسانی در مورد اختلالات روانپزشکی، آموزش پیشگیری از مصرف مواد و پیشگیری از خشونت های خانگی و ترویج فرزندآوری را ارائه می کنند.

وی گفت: این روانشناسان در 83 مرکز خدمات جامع سلامت دانشگاه مستقر هستند که روانشناسان بالینی در این مراکز در ساعت اداری به صورت رایگان خدمات در حوزه های مختلف سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد ارائه می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حضور روانشاسان در مراکز خدمات جامع سلامت را اقدامی بسیار موثر ذکر کرد و افزود: حضور روانشناسان به ارائه آموزش، پیشگیری و درمان به هنگام کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 25 روانشناس در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خراسان شمالی

استقرار 25 روانشناس در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خراسان شمالی