مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-29بين الملل

گانتز: عدم پایبندی نتانیاهو به تصمیمات قضایی نشان دهنده فساد اخلاقی است


وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به تلاش های کابینه برای تضعیف دستگاه قضایی این رژیم گفت که عدم پایبندی به تصمیمات دیوان عالی قضایی بیانگر فساد اخلاقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنی گانتز وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رییس حزب اردوگاه دولتی در اراضی اشغالی فلسطین در اظهاراتی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تاخت.

طبق گزارش شامگاه جمعه وبگاه سما ، گانتز گفت: اینکه نخست وزیر بنیامین نتانیاهو نمی تواند به تصمیمات صادره از دستگاه قضایی احترام بگذارد، این به مثابه فساد اخلاقی است.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو پس از روی کار آمدن علی رغم اعتراضات گسترده تلاش هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان اصلاحات قضایی آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که علیه او اتهاماتی قضایی مطرح است، سعی دارد با تصویب کامل طرح مذکور از محاکمه فرار کند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش با اشاره نتانیاهو تاکید کرد که رییس قوه مجریه باید به تصمیمات دادگاه حتی اگر موافق آن نباشد، پایبند باشد.

کابینه رژیم صهیونیستی ابتدای هفته گذشته با وجود اعتراضات گسترده احزاب اپوزیسیون و تظاهرات هزاران نفری بخشی از طرح خود به نام لغو بند عدم معقولیت را تصویب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتز: عدم پایبندی نتانیاهو به تصمیمات قضایی نشان دهنده فساد اخلاقی است

گانتز: عدم پایبندی نتانیاهو به تصمیمات قضایی نشان دهنده فساد اخلاقی است