مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-19بين الملل

دستگیری وزیرخارجه سابق پاکستان توسط نیروهای امنیتی


وزیر امور خارجه سابق پاکستان و معاون حزب «تحریک انصاف» در ارتباط با پرونده «عمران خان» توسط نیروهای امنیتی در «اسلام آباد» دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه سابق پاکستان و معاون حزب تحریک انصاف روز شنبه توسط نیروهای امنیتی در اسلام آباد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه ایندیا تودی دستگاه تحقیقات فدرال پاکستان قریشی را در رابطه با تحقیقاتی در زمینه عمران خان نخست وزیر سابق وماجرای دخالت آمریکا در برکناری او بازداشت کرد.

عمران خان ادعا کرده که تحت توطئه آمریکا از نخست وزیری برکنار شده است.

عمرایوب خان دبیر کل حزب عمران خان نیز خبر بازداشت قریشی را تایید کرد و گفت که قریشی پس از یک نشست خبری  در مسیر رسیدن به خانه بازداشت شد.

بازداشت قریشی چند روز پس از آن صورت گرفت که عمران خان به سه سال زندان محکوم شد.

عمران خان، رییس تحریک انصاف پاکستان پس از صدور حکم دادگاه توسط پلیس اسلام آباد با هماهنگی پلیس پنجاب از محل سکونت خود در لاهور بازداشت شد.

عمران خان از زمان خلع شدن از قدرت در پی رأی عدم اعتماد پارلمان به او در آوریل 2022، تاکنون با بیش از 150 پرونده حقوقی از جمله چندین پرونده فساد، تروریسم و تحریک افراد به خشونت در پی تظاهرات مرگبار ماه مه هوادارانش  و حمله آنها به اموال دولتی و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری وزیرخارجه سابق پاکستان توسط نیروهای امنیتی

دستگیری وزیرخارجه سابق پاکستان توسط نیروهای امنیتی