مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-07اقتصادي

احداث پارک ملامین ارومیه در مرحله مطالعاتی است


طرح احداث پارک ملامین در مرحله مطالعات اقتصادی است و اگر توجیه اقتصادی داشته باشد مراحل بعدی تاسیس این شرکت اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل پتروشیمی ارومیه گفت: طرح احداث پارک ملامین در مرحله مطالعات اقتصادی است و اگر توجیه اقتصادی داشته باشد مراحل بعدی تاسیس این شرکت اجرایی خواهد شد.

اسماعیلی 16 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات پتروشیمی ارومیه برگزار شد، افزود: پتروشیمی ارومیه نسبت به تعهدات خود پایبند است و سولفات پتاسیم مورد تعهد خود را به موقع تولید می کند اما متاسفانه در حال حاضر سازمان خدمات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی 500 میلیارد تومان به پتروشیمی ارومیه بدهکار است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه اظهار کرد: خواستار حمایت جدی مسئولان استانی و منطقه ای برای توسعه و پیشرفت شرکت هستیم تا میزان تولید خود را افزایش دهیم.

اسماعیلی تصریح کرد: شرکت بدنبال احداث و ایجاد واحد بزرگ و کوچک در حوزه پتروشیمی است و خواستار کامل شدن زنجیره تامین و تولید هستیم.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه ثبت شده شرکت 70 میلیارد تومان است و بر اساس تدابیر اتخاذی بدنبال افزایش سرمایه به 200 میلیارد تومان هستیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پتروشیمی ارومیه با تمام توان و ظرفیت در حال تولید است، یاد آور شد: در سال گذشته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارک ملامین ارومیه در مرحله مطالعاتی است

احداث پارک ملامین ارومیه در مرحله مطالعاتی است