مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-20حوادث

بسته شدن پرونده 3 مقتول طلافروش سیار اصفهانی در استان فارس


قاتل و همدستش که 3 طلا فروش سیار اصفهانی را در شهرستان کازرون به قتل رسانده بودند به اتهام آدم ربایی و سرقت مسلحانه در زندان عادل آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی، در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در آخرین روز از تیرماه سال 99، 3 نفر به هویت های معلوم در حالی که در داخل حیاط باغچه ای خواب بوده اند به وسیله اسلحه به قتل می رسند و از همان لحظات اولیه پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که هر 3 نفر مقتول از طلا فروشان سیار استان اصفهان بوده که برای خرید و فروش طلا به شهرستان کازرون مراجعت نموده بودند و در بازرسی از محل قتل نیز 400 گرم طلا در یک کیف کولی درون اتاق باغ کشف و ضبط گردید.

رییس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه هیچ سرنخی از متهمان در صحنه به جا نمانده بود، گفت: ماموران انتظامی پس از گذشت 3 سال و انجام یک سلسله اقدامات خاص فنی و پلیسی و اطلاعاتی مطلع شدند که قاتل و همدستش به اتهام سرقت مسلحانه و آدم ربایی در زندان عادل آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود می باشند.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی قضایی متهمین را از زندان تحویل و پس از انتقال به پلیس آگاهی در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن پرونده 3 مقتول طلافروش سیار اصفهانی در استان فارس

بسته شدن پرونده 3 مقتول طلافروش سیار اصفهانی در استان فارس