مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-28سياسي

نقدی به برخی هیأت ها


محرم فرصتی است تا هر سال قدم به قدم با تلخی ها و شیرینی های روزگار، درسی را از مکتب حسین (ع) فرا بگیریم که نسخه شفابخش دردها و مشکل گشای گره هایمان باشد.

- گروه زندگی ـ حجت الاسلام محمدحسین اقتدارپرور(پژوهشگر دینی): جای بسی تعجب و تأسف است که عمامه به سر، بر منبر مقدس محمد (ص) تکیه می زند و از هم صنفان و مخاطبان خود می خواهد که امام حسین (ع) و عزایش را وارد فضای سیاست نکنند.

من نیز از صاحب این درخواست، عاجزانه خواهشی دارم؛ بیا و دست از تکیه بر جایگاه هدایت مردم بکش و آن ها را از این ذلالت که خود گرفتار آن هستی رهایی ده.

تو از داستان حسین و یارانش، فقط سیاهی پیراهن را فهمیده ای و رد سرخ خون نظرت را به این واقعه انداخته است و گویی در تحلیل یک حادثه هولناک همراه با خشونت هستی و هرگز نظری بر آنچه در پس پرده این مجموعه مصائب است نداشته ای.

حجت الاسلام محمدحسین اقتدارپرور پژوهشگر مسیحی شیفته مرام انقلابی امام حسین (ع) شد  بی درنگ می گویم که اگر اندک تأمل بر مسیر حرکت اجتماعی او می داشتی، چنین سخنی را بر زبانت جاری نمی ساختی.

چرا که پژوهشگر مسیحی بارا با نگاه به منابع اگر چه محدود و کانالیزه شده ای که از سرگذشت حسین (ع) در اختیار داشت، شیفته مرام انقلابی و حرکت اجتماعی او می­ شود و قیام حسین  (ع) برای اصلاح امت جدش را مرامنامه تمام قیام ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی به برخی هیأت ها

نقدی به برخی هیأت ها