مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-09اقتصادي

افزایش تعداد بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار


معاون وزیر کار از افزایش تعداد بازرسی از کارگاه ها خبر داد و گفت: با تمهیداتی که برای پیشگیری از حوادث ناشی از کار پیش بینی شده تعداد بازرسی از کارگاه ها افزایش می یابد.

- معاون وزیر کار از افزایش تعداد بازرسی از کارگاه ها خبر داد و گفت: با تمهیداتی که برای پیشگیری از حوادث ناشی از کار پیش بینی شده تعداد بازرسی از کارگاه ها افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه بحث پیشگیری از حوادث کار و پیروی از آیین نامه های قانونی از جمله اهداف بازرسان کار به شمار می رود که در کاهش هزینه های اضافی ناشی از حوادث موثر است.

بازرسان کار با نظارت بر اجرای صحیح مقررات قانون کار و ضوابط حفاظت فنی و ایمنی در حفظ و صیانت از جان نیروهای کار، ارتقای کیفیت تولید و بهره وری، امنیت شغلی و ایجاد انگیزه در کارفرمایان اثرگذارند، از این رو هرچه نظارت بر کارگاه ها و محیط های کارگری کامل تر و به روزتر باشد، موجب کاهش حوادث ناشی از کار خواهد شد.

کارشناسان مهم ترین وظیفه بازرسان کار را پیشگیری از حوادث کار عنوان کرده و بر لزوم توجه به اجرای قوانین کار در محیط های کارگری و پیشگیری از وقوع حوادث تاکید دارند.

بر اساس اعلام معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از 21 هزار کمیته حفاظت فنی در صنایع تشکیل شده و بیش از 800 بازرس کار در سطح کشور فعالیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار

افزایش تعداد بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار