مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-17اقتصادي

ایستگاه آبرسانی به مواکب حسینی در مرز شلمچه افتتاح شد


ایستگاه آبرسانی به مواکب حسینی (ع) در مرز بین المللی شلمچه طی آیینی با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

- شلمچه- ایستگاه آبرسانی به مواکب حسینی (ع) در مرز بین المللی شلمچه طی آیینی با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عصر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه آبرسانی به مواکب مرز بین المللی شلمچه با بیان اینکه در سال جاری 50 میلیارد ریال برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرز شلمچه هزینه شده است، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده وضعیت این مرز در حوزه آب و فاضلاب برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری قرار گرفته است.

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفای خوزستان در پایانه مرزی شلمچه، بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان از ماه های گذشته با برنامه ریزی و بسیج کردن امکانات توانست در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پیشتاز باشد.

وی، اجرای 2 هزار و 700 متر خط انتقال آب 315 میلی متر، احداث ایستگاه پمپاژ آب مواکب با ظرفیت 6 هزار متر مکعب در شبانه روز، احداث سه هزار و 500 متر خطوط آبرسانی به مواکب، اجرای بیش از 70 فقره انشعاب آب مواکب و وارد مدار کردن سه مخزن ذخیره 500 متر مکعبی با اعتبار 34 میلیارد ریال را از جمله اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه آبرسانی به مواکب حسینی در مرز شلمچه افتتاح شد

ایستگاه آبرسانی به مواکب حسینی در مرز شلمچه افتتاح شد