مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-12اقتصادي

برخورد قاطع با قاچاق سوخت سهمیه ای در تویسرکان


هرگونه خرید و فروش سوخت مازاد بر نیاز افراد جرم تلقی شده و مشمول قاچاق کالا می شود و در صورت مشاهده تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان؛ مصطفی ربانی صبح امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله، بخشی از مازاد سهمیه اختصاصی سوخت به بخش های مختلف کشاورزی به خارج از تویسرکان می رود، در حالی که سهمیه های تعیین شده مختص استفاده خود مردم شهرستان است.

وی با مخاطب قرار دادن بهره برداران بخش کشاورزی، تراکتورداران، کمباین داران، گلخانه داران و دامداری های دام و طیور که از سهمیه سوخت تعیینی استفاده می کنند، گفت: سهمیه سوخت خود را باید در راستای مصارف تعیین شده مصرف کنند.

دادستان تویسرکان افزود: هرگونه خرید و فروش سوخت مازاد بر نیاز افراد جرم تلقی شده و مشمول قاچاق کالا می شود و به تبع در صورت مشاهده تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: ضروری است فعالان این بخش ها دقت لازم در استفاده بهینه از سهمیه تخصیصی خود را داشته باشند و از فروش سهمیه مازاد خود جدا خودداری کنند.

 ربانی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص برخورد قانونی مطابق ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز  صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با قاچاق سوخت سهمیه ای در تویسرکان

برخورد قاطع با قاچاق سوخت سهمیه ای در تویسرکان