مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-12اقتصادي

تولید روزانه آب شیرین کن های بوشهر به 240 هزار مترمکعب می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با تکمیل طرح ها و پروژه ها، ظرفیت تولید روزانه آب شیرین کن های استان به 240 هزار مترمکعب می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تأمین آب پایدار در استان بوشهر تلاش های خوبی صورت گرفته که ساخت تأسیسات آب شیرین کن از مهمترین راهکارها در این زمینه است.

وی با اشاره به تأمین روزانه 100 هزار مترمکعب آب از محل آب شیرین کن های استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح های آب شیرین کن در نوار ساحلی استان بوشهر در دست اجرا است که زمینه افزایش تولید آب در استان را فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تکمیل آب شیرین کن جم - سیراف به ظرفیت 10 هزار مترمکعب بیان کرد: از دیگر طرح هایی که امسال به تولید رسیدند، آب شیرین کن هلیله بندرگاه به حجم هزار مترمکعب و طرح توسعه آب شیرین کن بوشهر با 10 هزار مترمکعب است.

وی از ساخت آب شیرین کن بنک کنگان با ظرفیت پنج هزار، تنگستان هفت هزار و 500 مترمکعب خبر داد و افزود: با تکمیل طرح های آب شیرین کن 140 هزار مترمکعب دیگر به ظرفیت تولید آب شرب استان بوشهر از طریق شیرین سازی آب دریا افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه آب شیرین کن های بوشهر به 240 هزار مترمکعب می رسد

تولید روزانه آب شیرین کن های بوشهر به 240 هزار مترمکعب می رسد