مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-11سياسي

دیپلماسی آبهای مرزی فعال شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه بهبود وضعیت دریاچه ارومیه، همراهی و همکاری همه افراد را می طلبد، گفت: در این راستا باید منابع آبی مدیریت و دیپلماسی آبهای مرزی فعال شود و همه در مصرف آب صرفه جویی کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه بهبود وضعیت دریاچه ارومیه، همراهی و همکاری همه افراد را می طلبد، گفت: در این راستا باید منابع آبی مدیریت و دیپلماسی آبهای مرزی فعال شود و همه در مصرف آب صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 20 مرداد ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلای شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه وضعیت دریاچه ارومیه مطلوب نیست و به دلیل کاهش بارندگی ها روند خشکی آن سرعت یافته است، گفت: عده ای بدنبال ایجاد فتنه و آشوب وسیاسی جلوه دادن موضوع دریاچه ارومیه هستند در حالیکه موضوع تغییر اقلیم، آب و هوا و خشکسالی مسئله جهانی است و مختص ایران نیست.

امام جمعه ارومیه با اشاره به قدرت نمایی ناو گروه جمهوری اسلامی در دریا افزود: وجود این ناو و تلاش فرزندان انقلاب در این ناو، از نظر نظامی قدرت ایران را به دنیا نشان می دهد چرا که پیش از انقلاب چنین قدرت نمایی در دریا نبود اما امروز دشمن نمی تواند با وجود چنین قدرتی در سطح دریا قصد تعرض به کشور را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی آبهای مرزی فعال شود

دیپلماسی آبهای مرزی فعال شود