مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-03سياسي

رفع موانع ورود سرمایه گذار برای اتمام پروژه شهربازی مدرن گرگان


رییس کل دادگستری استان گلستان از تلاش برای رفع موانع ورود سرمایه گذار برای اتمام پروژه شهربازی مدرن گرگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی، صبح پنجشنبه در جلسه کمیسیون گردشگری، سرمایه گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: وضعیت استان در حوزه گردشگری مطلوب نیست و ظرفیت گردشگری ما بیش از وضع موجود است.

وی افزود: استان گلستان بیش از آنکه مقصد گردشگری باشد معبر گردشگری است و متولیان امر به وظایف خود در این حوزه عمل نکرده اند.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه حامی اقدامات قانونی شهرداری و شورای شهر گرگان هستیم، گفت: امروزه پیشبرد برنامه های توسعه استان ها از طریق سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام می شود.

وی از تلاش برای رفع موانع ورود سرمایه گذار جهت اتمام پروژه شهربازی مدرن گرگان خبر داد و تصریح کرد: برای رفع موانع سرمایه گذاری و پروژه های گردشگری آمادگی کامل داریم ورود پیدا کنیم و پرونده های حقوقی و قضایی را با سرعت بالاتری رسیدگی خواهیم کرد.

مشکلات حقوقی مانع جذب سرمایه گذار شده است سید محمدرضا سیدالنگی در این جلسه اظهار کرد: برای ساخت ابر پروژه شهربازی مدرن حدود 5,000 میلیارد تومان برآورد مالی شده است و چنانچه شهرداری بخواهد به تنهایی آن را اجرایی کند بیش از 10 سال طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع ورود سرمایه گذار برای اتمام پروژه شهربازی مدرن گرگان

رفع موانع ورود سرمایه گذار برای اتمام پروژه شهربازی مدرن گرگان