مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-19سياسي

انقلاب اسلامی مملو از حماسه آفرینی مردم و جوانان غیرتمند است


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی مملو از حماسه آفرینی مردم و جوانان غیرتمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا عسگری شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای شاهچراغ در مسجد امام المهدی (عج) اظهار داشت: در سایه ایثارگری ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف امروز ایران اسلامی در اوج آرامش و امنیت است و علیرغم توطئه های پیچیده دشمن در فضای مجازی و راه انداختن جنگ شناختی علیه ملت کشور در حال حرکت به سمت پیشرفت است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: دین اسلام با همراهی مردم و با هدایت های پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) شکل گرفت و در طول تاریخ هرکجا که مردم با حکومت همراه بودند شاهد پیشرفت و حرکت بوده ایم و هرکجا شاهد عدم همراهی و حضور مردم در صحنه بودیم دچار عقب ماندگی شده ایم.

وی ادامه داد: حادثه عاشورا به ما درس تبعیت از ولایت، وحدت و همراهی مردم با ولی جامعه می دهد و عاشورا درس می دهد اگر جامعه دچار بی بصیرتی شود و مردم از آگاهی کامل برخوردار نباشند دچار خسران خواهیم شد و لذا عزت و پیشرفت جامعه در گرو تبعیت از ولایت است.

دشمن به دنبال جدایی مردم از نظام اسلامی است سردار عسگری اضافه کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش مردم در پیشرفت ها و خلق دستاوردهای عظیم بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی مملو از حماسه آفرینی مردم و جوانان غیرتمند است

انقلاب اسلامی مملو از حماسه آفرینی مردم و جوانان غیرتمند است