مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-22اجتماعي

کاهش 27درصدی فوتی های تصادفات رانندگی درون شهری کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به فوت 38 نفر در حوادث رانندگی شهرهای استان کرمانشاه در چهار ماهه امسال گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 24 نفر بوده، - ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به فوت 38 نفر در حوادث رانندگی شهرهای استان کرمانشاه در چهار ماهه امسال گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 24 نفر بوده، 27 درصد کاهش نشان می دهد.

  سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال تا پایان تیر ماه، 1633 نفر نیز در حوادث رانندگی درون شهری مجروح شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل یازده نفر کمتر شده است.

وی همچنین از 682 هزار و 650 مورد اعمال قانون خودروهای متخلف خبر داد و گفت: برخورد با تخلفات رانندگی 22 درصد رشد داشته است.

حیدری با اشاره به ارتباط مستقیم تخلفات حادثه ساز با وقوع تصادفات اظهار کرد: برخورد با رانندگان پرمخاطره در اولویت اعمال قانون کارکنان پلیس راهور بوده و در این راستا 62 هزار و 335 فقره اعمال قانون رانندگان متخلف و حادثه ساز انجام شده که نسبت به چهار ماهه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی یادآور شد: با استفاده از ابزار کنترل هوشمند ترافیک و ظرفیت پلیس بزرگراه در کلانشهر کرمانشاه، طی چهار ماهه امسال، 1230 دستگاه خودرو به علت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 27درصدی فوتی های تصادفات رانندگی درون شهری کرمانشاه

کاهش 27درصدی فوتی های تصادفات رانندگی درون شهری کرمانشاه